Poniżej podajemy ogólny schemat postępowania od momentu podjęcia decyzji o wyjeździa do startu wyprawy. W poszczegółnych przypadkach te kroki mogą się różnić (np. przy wyjazdach busem).
Wystarczy, że zadzwonisz lub napiszesz do nas!
Po wybraniu interesującej Cię wyprawy nasza strona przekieruje Cię do systemu rezerwacyjnego. Podaj tam wszystkie swoje dane, a w odpowiedzi otrzymasz na swoją skrzynkę pocztową umowę, program wyjazdu i ogólne warunki świadczenia usług.
W ciągu 3 dni od rezerwacji wpłać zaliczkę w wysokości określonej w ofercie.
Teraz oczekuj od nas informacji o potwierdzeniu grupy (chyba, że już w momencie zgłoszenia minimalna liczba uczestników jest zebrana).
W tym momencie możesz już zacząć przygotowania do wyjazdu!
Po uzgodnieniu szczegółów lotu poprosimy Cię o wpłatę środków na zakup biletów. Rezerwacją lotów zajmujemy się my. My też zajmiemy się Twoją odprawą przed wylotem.
Oczywiście jeśli chcesz możesz (po wcześniejszym uzgodnieniu z nami) kupić bilety we własnym zakresie (bo, np. masz kartę zniżkową lub chcesz dolecieć z innego miasta niż wskazane w planie wyprawy). Uczestnicy naszych wypraw dolatywali tak już z wielu europejskich miast. Musimy to jednak uzgodnić wspólnie, by zgrać grupę na miejscu.
W niezbędniku zamieszczamy również listę wyposażenia, które musisz posiadać oraz praktyczne wskazówki.
Jeśli masz dodatkowe pytania lub potrzebujesz konsultacji to chętnie udzielimy ich mailowo lub telefonicznie.
Tydzień przed wyjazdem skontaktuje się z Tobą lider grupy i przekaże szczegółowe informacje dotyczące zbiórki.